niedziela, 15 marca 2015

hmmmm.....



 Siedzę nad pustą stroną i nie wiem co napisać .;p  Mam w głowie natłok myśli i pomysłów, ale nie za bardzo wiem od czego zacząć. ;)

Trochę o mnie 

 Nazywam się Martyna. Jestem w 2 liceum na biol-chemie. Mam jeszcze rozszerzoną matmę i właśnie z tymi 3 przedmiotami wiąże moją przyszłość. Jestem ścisłowcem , więc  nie wiem jak będzie szło mi pisanie, bo wypracowania na polskim wychodzą koszmarnie.😝 Kocham sport , który od zawsze jest obecny w moim życiu. Szczególnie siatkówkę(trenuje jakoś 7 lat) i snowboard. Właśnie w siatkę mam jutro najważniejsze zawody, do których przygotowuje się od początku roku szkolnego -Mistrzostwa Województwa. Strasznie się stresuje. ;/ 
Wracając do tematu. Mam też wiele innych pasji : muzyka, książki, filmy, baseball, fitness, zdrowe odżywianie ( od 2 tygodni ) , psychologia, anatomia człowieka, imprezy, podróże....oj mogłabym tak wypisywać jeszcze długo, ale na wszystko przyjdzie czas. W styczniu skończyłam 18 lat :) Myślę, że to idealny czas na zmiany. ;)




Dlaczego zdecydowałam się założyć bloga ?

  W tym roku zamierzam głównie pracować nad sobą, szczególnie nad moim ciałem. Właśnie to skłoniło mnie do założenia bloga. Ma on być dodatkową motywacją, chociaż tej należy szukać przede wszystkim w sobie. ;)  Chciałabym, żeby blog był motywacją także dla innych. Warto spełniać swoje cele i marzenia, a tych mam bardzo dużo 😌 Jak wskazuje moja, niestety mało ambitna nazwa blog będzie lifestylowy. Chcę pisać tu o moich pasjach, postępach, planach na przyszłość, szkole, odżywianiu, imprezach, motywacji, problemach. Zobaczymy jak to wszystko będzie mi wychodzić.
Chyba wystarczy jak na pierwszy post. ;)