piątek, 10 kwietnia 2015

Lista motywacyjna - Odchudzanie

 Czasem zdarzają się gorsze dni, kiedy zastanawiam się czy to całe postanowienie i walka o wymarzoną sylwetkę ma sens. Zdecydowanie bardziej mam ochotę leżeć całe popołudnie niż ruszyć dupsko i iść na siłownię, a zamiast zdrowych przekąsek zjeść ulubionego batonika. Dlatego postanowiłam wypisać wszystkie powody pokazujące, czemu warto wreszcie pozbyć się zbędnych kilogramów. Lista przypomina trochę mapę myśli. Dostarcza mi  motywacji, szczególnie w chwilach zwątpienia :)


 
 
 

LISTA MOTYWACYJNA

Jeśli uda mi się pozbyć zbędnych kilogramów to :

 

1.Poprawi się moja kondycja i zdrowie

Dzięki prowadzeniu zdrowej diety znacznej poprawie ulegną moje włosy, paznokcie i cera. Zmniejszy się ryzyko kontuzji na które naraża mnie gra w siatkówkę, ręczną, jazda na snowboardzie.  Mniejsza waga pomoże uniknąć mi kontuzji kolan, stawów skokowych i odcinka lędźwiowego kręgosłupa. Zdrowy tryb życia doda mi energii. Znacznie łatwiejsze będzie także poruszanie się po siatkarskim boisku, szczególnie, że gram na pozycji libero, gdzie szybkie i sprawne poruszanie ma znaczenie.

 

2. Zmienię mój styl ubierania się

Aktualnie kupuję ciuchy, które "dobrze leżą" i "wyszczuplają" , a nie te które naprawdę mi się podobają. Zawsze z utęsknieniem patrzę na kolorowe spodnie czy skąpe szorty. ;( Jeśli wygląd mojego ciała się poprawi zakładanie tego typu rzeczy nie będzie problemem. Mam nadzieję. ;p
 

3. Polubię moje ciało

Chciałabym czuć się atrakcyjnie w moim ciele. Ostatnio zrozumiałam, że moją figurą przypominam niezbyt zadbaną kobietę w średnim wieku po 2 ciążach ;p Każde wakacyjne wyjazdy na basen czy nad morze są strasznie stresujące, ponieważ muszę założyć strój w którym nie czuję się zbyt komfortowo. Poza tym marzą mi się uwidocznione mieśnie, aktualnie schowane pod warstwą tłuszczu.
 
 

4.Uwierzę w siebie i swoje możliwości !

Wyobrażam sobie tą satysfakcje i ogromną radość, którą będę czuła, gdy uda mi się osiągnąć cel. Zwiekszy to moją pewność siebie. Da mi to przysłowiowego  "kopa" i większą wiarę w realizację innych celów.
 
 
 
Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń.
Eleanor Roosevelt