piątek, 3 kwietnia 2015

Pomocne w odchudzaniu :)

Póki co jestem wytrwała w moim postanowieniu.  Aktualnie wszystko idzie dobrze, ale do idealnej sylwetki jeszcze cholernie długa droga. :)  Jest parę rzeczy, które dodatkowo motywują i znacznie ułatwiają to całe odchudzanie.
  • Wyznaczony cel

 Bez wyznaczonego celu nie ma co liczyć na  sukces. Pomysł zaczerpnęłam z książki "J.Robert Parkinson -Jak spowodować, by inni robili to, co chcesz" (poświęcę jej osobny post). Ustalilam, że do 6.06 chcę ważyć 62 kg. To data wyjazdu na warsztaty matematyczne, odbywające się nad morzem.  Kartkę z wypisanym celem powiesiłam w widocznym miejscu. Każde zerknięcie na kartkę dodaje motywacji i chęci do działania.


  • Aplikacja myfitnesspal

Nigdy nie przejmowalam się liczbą zjadanych przeze mnie kalorii, ani tym czy dostarczam mojemu organizmowi potrzebnych składników. Dotychczas moje diety polegały na tym, że o godzinie 18 przestawałam jeść ( co podobno jest błędne). Jednak doszłam do wniosku, że pora to zmienić. Długo szukałam idealnej aplikacji w końcu znalazłam myfitnesspal. Aplikacja liczy przyjmowane przeze mnie kalorie oraz pokazuje jakich mikro i makro składników dostarczam mojemu organizmowi. W drugim dniu całe to liczenie stało się nudne, ale po tygodniu przyzwyczaiłam się. Powoli staram się zwracać uwagę na to co jem, ale póki co to trudne. Aktualnie w mojej diecie przeważają węglowodany, co po świętach musi ulec zmianie. ;)



  • Aplikacja Eat Fit

 Aplikacja pokazuje jadłospis na każdy dzień. Codziennie wyświetlają się nowe przepisy na śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację. Niestety, przy moim dosyć napiętym planie dnia, gotowanie codziennie fit obiadów jest niemożliwe. Zabierało by mi to zbyt wiele cennego czasu,więc na obiadki jem to co przygotuje moja mama. Jednak korzystam z przepisów na śniadania i podwieczorki. Są proste i pyszne. ;)



 

  • Lista  motywacyjna

 Lista przedstawia, powody dla których chcę schudnąć. Bardzo motywują, szczególnie  w trudnych chwilach. Przypominają po co robię to wszystko. W najbliższych dniach wywieszę ją obok wyznaczonego celu i udostępnię w osobnym poście.

  • Dziennik diety

 Zeszyt w którym zapisuję co zjadłam oraz jakie ćwiczenia wykonałam danego dnia..Zamieszczam tam również cytaty i zdjęcia motywujące do działania, wyniki pomiarów oraz opisy produktów i inne informacje przydatne w odchudzaniu. Odkąd mam aplikacje myfitnesspal nie za bardzo chcę mi się jeszcze raz przepisywac wszystko co zjadłam do zeszytu, więc po świętach dziennik będzie pełnił trochę inne funkcje.