sobota, 9 maja 2015

Koktajl z musli

Nie miałam pomysłu na dzisiejsze śniadanie, a że jest weekend i nie muszę zrywać się z samego rana do szkoły, miałam trochę czasu i  postanowiłam poeksperymentować. Wyszedł mi przepyszny i prosty w wykonaniu koktajl, podobny do tych serwowanych na mojej siłowni. Jest bardzo sycący i dodaje mnóstwo energii, więc na pewno idealnie sprawdzi się jako posiłek rozpoczynający dzień. :)
 
 
 
 
 





Składniki na jedna porcję:

  • Ok.150 g truskawek ( Do produkcji koktajlu użyłam truskawek mrożonych, bo póki co na bazarkach są jeszcze bardzo drogie. )
  • 4 łyżki jogurtu naturalnego
  • łyżeczka miodu
  • pół  banana
  • 2 łyżki musli
  •  


Do blendera wrzuć truskawki, łyżeczkę miodu i 3 łyżki jogurtu. Całość zmiksuj. Dno szklanki wyłóż płatkami musli. Płatki przykryj łyżką jogurtu. Do szklanki wlej zmiksowane truskawki. Banana pokrój w paski i wrzuć do koktajlu.
 Gotowe :)